Μια τραυματική εμπειρία

Ηταν παρασκευη πρωι. Οπως καθε πρωι παω με την φιλη μου την Amy στο σχολειο. Τα παιδια ειχαν αποφασισει να κρατησουν το σχολειο κλειστο. Καθομουν με την Amy σε μια γωνια του σχολειου ακουγοντας μουσικη ωσπου ειπαμε να παμε μια βολτα κατω στο κεντρο. Και ετσι κατα τις 10:30 φυγαμε απο το σχολειο και καναμε την βολτα μας αλλα μετα θελαμε να παμε λιγο παραλιακα και ετσι πηγαμε στο Κουλε. Μετα απο λιγη ωρα που καθομασταν εκει ηρθαν και μας μιλησαν δυο αντρες, αγνωστης καταγωγης, στα αγγλικα. Τους απαντησαμε σε διαφορες ερωτησεις και μετα φυγαμε. Καθως φευγαμε ομως ενας αλλος αντρας με ποδηλατο μας αποκαλεσε με εναν απρεπη χαρακτηρισμο. Ολα αυτα δεν τα θεωρισαμε και τοσο σημαντικα ομως με αυτο που εγινε μετα τρομαξαμε παρα πολυ.

Πιο μετα λοιπον πηγαμε και κατσαμε στην πλατεια της Ξενίας και αμεσως μετα πηγαμε διπλα στο Vogue. Ενω καθομασταν αρκετη ωρα ρωτησα την Amy τι ωρα ειναι και μου απαντησε 12 παρα τεταρτο, πολυ νωρις για εμας για να επιστρεψουμε στο κεντρο, και εκεινη την στιγμη ειδα εναν ανδρα γυρω στα 30-40 να μας κοιταει περιεργα και ειπα στην Amy να φυγουμε αλλα μετα δεν τον βλεπαμε και ειπαμε να κατσουμε για λιγο ακομα. Απολαμβαναμε και οι δυο την θεα στο Μουσειο Φυσικης Ιστοριας που βρισκεται ακριβος απεναντι οταν γυρισα ξαφνικα να πω κατι στην Amy και ειδα τον παραξενο ανδρα να ερχεται απο πισω  της. Τρομαξα και φωναξα αμεσως. Αυτος πηγε να πιασει το χερι της Amy λεγοντας παραλογα πραγματα οτι θελει και καλα να μας δειξει ενα παιχνιδι. Αμεσως προσπαθησαμε να φυγουμε οταν ξαφνικα με αρπαξε απο το χερι και δεν με αφηνε να φυγω. Κρατουσε τοσο δυνατα το χερι μου που πονουσα. Του φωναζα συνεχεια  να αφησει αλλα αυτος δεν με αφηνε. Τοτε η Amy  καρφωσε τα νυχια της στο χερι του για να με αφησει. Μολις λοιπον δεν με κρατουσε αλλο αρχισαμε να τρεχουμε χωρις να κοιταμε πισω μας. Σε ολο το δρομο ετρεμα και κοιτουσα το χερι μου που ειχε γινει κατακοκκινο απο την δυναμη εκεινου του τρομαχτικου απαισιου ανδρα.

Αυτη η μερα ηταν η πιο τρομαχτικη μερα που εχω περασει ποτε στην ζωη μου. Δεν εχω πει τιποτα βεβαια στους γονεις μου επειδη δεν ξερω πως θα αντιδρασουν. Αυτο που ξερω ομως καλα ειναι οτι θα κανω πολυ καιρο για να ξαναπαω στο Vogue.

Το Μουσειο Φυσικης Ιστοριας

Published in: on 28 Νοεμβρίου, 2010 at 5:11 μμ  Σχολιάστε  

The URI to TrackBack this entry is: https://angiedreamcatcher.wordpress.com/2010/11/28/%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%85%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%bc%cf%80%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%af%ce%b1/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε