Βροχή στην πόλη.

Παρασκευη βραδυ και ολα εχουν συνωμοτήσει για να μου φτιαξουν την διαθεση.

Ετσι λοιπον οπως καθε παρασκευη οταν σχολαω απο το μαθημα στις 9 γυρναω σπιτι ακουγοντας μουσικη. Μολις βγηκα απο την αιθουσα εβαλα να ακουσω το memories απο Within Tempation. Εκατσα λιγη ωρα συζητώντας  με τα αλλα παιδια και μολις τελιωσε το τραγουδι αποφασισα να φυγω αλλα ξαφνικα οταν βγηκα απο το φροντιστήριο τι να δω: ολοι οι δρομοι ειναι γεματοι νερο και επιτελους να βρεχει ξανα στην πολη το βραδυ! Τοτε ενα μεγαλο χαμογελο φωτησε το προσωπο μου, εβαλα αμεσως την κουκουλα απο το φουτερ μου, δυνάμωσα τον ηχο στο mp3 player και βγηκα εξω να απολαυσω αυτον τον τελειο καιρο! Περπατωντας για το σπιτι καταλαβα οτι πια δεν ειμαι στεναχωριμενη αλλα ουτε και λυπημενη για αυτο που εγινε και οτι μαλλον ηταν λαθος απο την αρχη να κανω αυτη την απαγορευμενη σχεση. Τωρα που ξεπερασα ολα τα εμποδια μπορω ξανα να προχωρισω με κατι αληθινο που θα γεμίσει την ζωη μου ευτυχία.

Οταν εφτασα στο σπιτι εκατσα μπροστα στην μεγαλη οθονη του υπολογιστη γεματη ορεξη για επικοινωνια ομως οταν μπηκα μεσα στο Facebook κανενας δεν ηταν online απο τους φιλους μου. Ομως μετα θυμήθηκα οτι ειχα ξεχασει ανοιχτο το msn μου και μπηκα να δω αν καποιος ηταν online εκει. Τοτε λοιπον ειδα οτι ενα ατομο που συμπαθώ και αγαπω παρα πολυ ο Α. ηταν μεσα και αμεσως του μιλησα. Χαρικα παρα πολυ που μιλησαμε επειδη ειχαμε να μιλησουμε καιρο και μου απόδειξε οτι υπαρχουν ακομα ατομα που μπορεις να μιλησεις σοβαρα, να κανεις πλακα, (ακομα και να παντρευτεις :Ρ). Ηταν ενα πολυ ευχάριστο βραδυ για μενα ελπιζω και για εκεινον (αν και πρεπει να ξυπνησει νωρις για μαθημα).

Και αυτη η βραδια τελιωνει τωρα για εμενα που μολις πριν απο λιγη ωρα βγηκα στην βεραντα και τράβηξα μερικες φωτογραφιες με την Βροχη!

 

Εικονα απο το παραθυρο μου.

ο δρομος κατω απο το σπιτι μου. το νερο σχηματιζει καρδια!

ο δρομος γεματος νερα! αχ..

Καληνύχτα λοιπον πλασματα της νυχτας!

Sweet nightmares οπως λεει και ο φιλος μου ο Α.

Published in: on Ιανουαρίου 14, 2011 at 10:28 μμ  Σχολιάστε  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://angiedreamcatcher.wordpress.com/2011/01/14/%ce%b2%cf%81%ce%bf%cf%87%ce%ae-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%cf%8c%ce%bb%ce%b7/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

